Eén adres voor al je vakliteratuur
Klantenservice
  • Contact
  • Account & gegevens
  • Bestellen
  • Betalen
  • Levertijd & bezorging
  • Productinformatie
  • Retourneren
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis. Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
  • Webshop
    WebshopPsychologiePsychiatrieGeneeskundeAlle uitgaven
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Boom testcentrum
    • Over het Boom testcentrum
    • Handleidingen
    • Veelgestelde vragen
    • ISO-certificering
  • Auteurs
  • Nieuws
  • Over Ons
    • Thema's en producten
    • E-Health
    • Over Boom | de Tijdstroom
    • Partners
    • Medewerkers
    • Vacatures
    • Auteur worden
    • Over Boom uitgevers Amsterdam
    • Gebruik uitgegeven werken
Nieuw: Waarom veranderen (meestal) mislukt
Terug
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Mail Print Link
Link kopiëren
Nieuws

Nieuw: Waarom veranderen (meestal) mislukt

 Redactie
  22 september 2014
  Leestijd:
  45x gelezen
Kom je niet verder dan goede voornemens? Bedenk je steeds dat het anders moet, maar blijf je keer op keer bij voornemens die maximaal een paar weken tot verandering leiden? Dan is Waarom veranderen (meestal) mislukt voor jou.
Nieuw: Waarom veranderen (meestal) mislukt

Kom je niet verder dan goede voornemens? Bedenk je steeds dat het anders moet, maar blijf je keer op keer bij voornemens die maximaal een paar weken tot verandering leiden? Dan is Waarom veranderen (meestal) mislukt voor jou.

 

Gedragsverandering: je doet het of je doet het niet

In Waarom veranderen meestal mislukt legt Martin Appelo uit waarom je gedrag veranderen zo vaak mislukt. Met behulp van de formule voor gedragsverandering geeft hij inzicht in je eigen gedrag. De formule geeft aanleiding om jezelf te bevragen over je ongewenste gewoonten: brengt het ongewenste gedrag je voordelen? Denk je dat je voldoende discipline hebt om het vol te houden? Heb je er last van? En vooral: ben je bereid om het gedrag op te geven? Met behulp van dit onderzoek naar je veranderingsbereidheid, kun je zelf bepalen of je wilt veranderen. Want, zo stelt Appelo, uiteindelijk is gedragsverandering heel eenvoudig: je doet het of je doet het niet. 

 

Martin Appelo

Martin Appelo is gezondheidszorgpsycholoog en gedragstherapeut. Van zijn hand verschenen bij Uitgeverij Boom onder meer de bestseller Socratisch motiveren, Het gelaagde brein, Het innerlijk bureaublad en Een spiegel voor narcisten. 

Lees meer over

Nieuws

De boeken van Martin Appelo

Waarom veranderen (meestal) mislukt

Waarom veranderen (meestal) mislukt

Martin Appelo
€ 25,50
Bestellen
Socratisch motiveren

Socratisch motiveren

Martin Appelo
€ 37,50
Bestellen
Een spiegel voor narcisten

Een spiegel voor narcisten

Martin Appelo
€ 31,50
Bestellen
Het gelaagde brein

Het gelaagde brein

Martin Appelo
€ 35,50
Bestellen
© 2023 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Contact
Account & gegevens
Bestellen
Betalen
Levertijd & bezorging
Productinformatie
Retourneren

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Docentenservice
Persinformatie
Publiceren bij Boom
Werken bij Boom

Over ons

Thema's en producten
E-Health
Over Boom | de Tijdstroom
Partners
Medewerkers
Vacatures
Auteur worden
Over Boom uitgevers Amsterdam
Gebruik uitgegeven werken
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy