Bestelprocedure
Hoe plaats je een bestelling?
Je kunt ervoor kiezen om direct te bestellen en tijdens het bestelproces een account aan te maken. Volg je dan de stappen zoals aangegeven op het scherm. Ook voor volgende bestellingen kun je dit account gebruiken en jouw bestelhistorie terugzien.
Je kunt ook zonder account bestellen.
Stap 1: Bestellen
Klik bij het gewenste artikel op de button ‘Bestellen’ en in het pop-up venster op 'Afrekenen'.
Stap 2: Winkelwagen
Hier zie je wat er in jouw winkelwagen zit. Controleer de gegevens van je bestelling. Klik op de button ‘Bestellen’ (of op ‘Verder winkelen’ wanneer je meer artikelen wilt bestellen).
Stap 3: Persoonsgegevens
Je kunt hier jouw factuuradres en het bezorgadres opgeven. Als al jouw gegevens correct staan weergegeven, klik je op de button ‘Betaalmethode’.
Stap 4: Betaalmethode
Selecteer de gewenste betaalwijze en klik op de button ‘Verder'.
Stap 5: Bevestigen
Controleer de gegevens van je bestelling. Desgewenst kun je een ‘factuurreferentie’ invullen. Maak jouw bestelling definitief door op de button ‘Bevestingen’ te klikken.
Indien je er voor gekozen hebt jouw bestelling direct te betalen, klik je op de button 'Online betalen' en word je doorgestuurd naar de pagina van de door jouw geselecteerde betaalmethode.
Wanneer je de bestelling succesvol hebt afgerond wordt de pagina ‘Bestelling ontvangen/Betaling succesvol' ontvangen weergegeven. Per e-mail ontvang je binnen enkele minuten een orderbevestiging.
Indien je een digitaal product hebt besteld, ontvang je een aparte e-mail met daarin verdere instructies.
Heb je hulp nodig?
Neem contact op met Boom uitgevers Amsterdam, afdeling Klantenservice via (020) 524 45 14 (op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur) of klantenservice@boompsychologie.nl.