Eén adres voor al uw vakliteratuur
Klantenservice
  • Contact
  • Bestelinformatie
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Persinformatie
Inloggen
Winkelmand
Winkelmand
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelmand
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis. Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
  • Webshop
    WebshopPsychologiePsychiatrieGeneeskundeAlle uitgaven
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Boom testcentrum
    • Over het Boom testcentrum
    • Handleidingen
    • Instructievideo's
    • Veelgestelde vragen
    • ISO-certificering
  • Auteurs
  • Nieuws
  • Over Ons
    • Thema's en producten
    • E-Health
    • Over Boom | de Tijdstroom
    • Partners
    • Medewerkers
    • Vacatures
    • Auteur worden
    • Over Boom uitgevers Amsterdam
Congres: Communicatie en interactie in de ggz
Terug
Delen
Link kopiëren
30 januari 2019

Congres: Communicatie en interactie in de ggz

Op 30 januari vindt het congres Communicatie en interactie in de ggz plaats in Ede. Het thema van het congres is ‘Werken aan betere uitkomsten van zorg’. Hiermee wil het congres de kunst van het effectief communiceren met cliënten in de schijnwerpers plaatsen.
Congres: Communicatie en interactie in de ggz

Communicatie met cliënten in de ggz

De kwaliteit en effectiviteit van de werkrelatie zijn het resultaat van de communicatie tussen de behandelaar en de cliënt. Uit onderzoek blijkt dat de kwaliteit van deze relatie heeft veel invloed op de uitkomsten van de behandeling. Wanneer de communicatie en interactie met de cliënt prettig verloopt, is de onderlinge relatie tussen cliënt en behandelaar sterker en is het gemakkelijker om aan de behandeldoelen te werken. Uiteraard leidt dit tot betere resultaten van de behandeling. Vanzelfsprekend kan de communicatie ook een negatief effect hebben op de behandeling.

 

Reflecteren op uw eigen communicatie met cliënten

Tijdens het congres komen er verschillende manieren van communiceren aan bod tijdens de lezingen, vindt er een discussie plaats over drie therapeutische werkwijzen en kunt u deelnemen aan een workshop ‘Communicatie en interactie met cliënten in de GGZ’. Het doel van de dag is om u te prikkelen tot reflecties op uw eigen interactie met cliënten. Benieuwd naar de sprekers en onderwerpen? Bekijk het volledige programma op de congreswebsite.

 

Aanwezig zijn?

Het congres is bedoeld voor professionals in alle disciplines binnen de zorg en beleidsmakers. Wilt u aanwezig zijn? U kunt zich inschrijven via de congreswebsite. 

Boeken over communicatie in de ggz

Mindful communiceren voor hulpverleners

Mindful communiceren voor hulpverleners

Pieternel Dijkstra
€ 27,50
Bestellen
Omgaan met 'moeilijke' mensen

Omgaan met 'moeilijke' mensen

Martin Appelo, Kees Hoogduin, Marc Verbraak
€ 32,50
Bestellen
Blijf op de hoogte
Ontvang onze nieuwsbrief.
Succes
Error
© 2022 Boom Uitgevers Amsterdam

Klantenservice

Contact
Bestelinformatie
Retourneren
Docentenservice
Persinformatie

Over ons

Thema's en producten
E-Health
Over Boom | de Tijdstroom
Partners
Medewerkers
Vacatures
Auteur worden
Over Boom uitgevers Amsterdam

Volg ons op social media

Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkDisclaimerPrivacy policyHO Privacy bijsluiterDigitale content
Niets meer missen?
Meld je aan voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de nieuwste boeken, exclusieve acties en actuele ontwikkelingen in de ggz.
Aanmelden
Succes
Error